Megszűnik a készpénzes befizetés irodáinkban
2022. május 1-jétől ügyfélszolgálati irodáinkban megszüntetjük a készpénzes befizetés lehetőségét, helyette bankkártyával, utalással, illetve ügyfélkapun keresztül egyenlítheti ki számláját, melyek a fizetés biztonságosabb, gyorsabb és kényelmesebb alternatívái.
2022. május 1-jétől ügyfélszolgálati irodáinkban megszüntetjük a készpénzes befizetés lehetőségét, helyette bankkártyával, utalással, illetve ügyfélkapun keresztül egyenlítheti ki számláját, melyek a fizetés biztonságosabb, gyorsabb és kényelmesebb alternatívái.
Korábban a járványügyi intézkedések során vezettük be a készpénzes fizetési lehetőség átmeneti szüneteltetését. Így ügyfeleink az irodáinkban bankkártyával rendezték számláikat, vagy az otthonuk kényelméből utalással, illetve ügyfélkapun keresztül fizettek szolgáltatásainkért. A visszajelzések alapján előfizetőink pozitívan fogadták a változást, és kollégáink is hatékonynak találták a rendszert. A tapasztalatokat gondosan mérlegelve arra a döntésre jutottunk, hogy 2022. május 1-jétől a készpénzes befizetést megszüntetjük, mely az alábbi előnyökkel jár ügyfeleink számára:
- Nem kell készpénzt maguknál tartani.
- Fizikai kontakt nélkül fizethetnek, hiszen nem kell megérinteni se embert, se papírpénzt, se érmét.
- A fizetés pontosan nyomon követhető. Erre csak egy példa az, amikor sms-ben értesítést küld a bank a sikeres tranzakcióról.
- Gyorsabb ügyintézés, kevesebb várakozás.
- Utalással és ügyfélkapun keresztüli fizetéssel nem kell a nyitvatartási időhöz alkalmazkodni. Akkor intézhetik ügyeiket, amikor Önöknek a legkényelmesebb.
Amennyiben Ön mégis a készpénzes fizetési módot választaná, akkor postai csekkes befizetéssel ezt a továbbiakban is megteheti.
Megértésüket köszönjük!
Vidanet Zrt.