Telefon
A Vidanet-telefonelőfizetők megjelennek a telefonkönyvben?
Automatikusan nem, a megjelenést külön igényelni kell ügyfélszolgálatunkon.
Hogyan tudom megemelni a telefonlimitet?
10.000 Ft-os limitig telefonos ügyfélszolgálatunkon (1203) is lehet változtatni. Amennyiben 10.000 Ft fölé szeretné emelni a limitet, keresse fel ügyfélszolgálati irodánkat!
Lehet híváskorlátozást kérni a telefonra?
Igen. A korlátozást az ügyfélszolgálaton lehet igényelni.
Üzemeltethető a Vidanet hálózatán fax?
Általánosságban elmondható, hogy a faxkészülékek többsége kifogástalanul működik a Vidanet hálózatán. Azonban az eltérő szabványok miatt előfordulhat, hogy egyes faxkészülékek esetén probléma adódik a működésben.
Van lehetőség 2 telefonkészülék használatára?
Szolgáltatásunkat csak egy telefonkészülék használata esetén tudjuk biztosítani. További készülék csatlakoztatása esetén a forgalom jelbiztonságát nem szavatoljuk. Ugyanakkor plusz előfizetéssel és modemmel lehetőség van még egy telefonkészülék használatára.